Intencions de tancar les plantes a Catalunya

Carta oberta de CCOO a la presidència de Garrigues per demanar que aquest despatx d'advocats no sigui còmplice de les pràctiques empresarials de Nissan

CCOO de Catalunya i la Secció Sindical de CCOO a Nissan han enviat una carta oberta a Antonio Garrigues Walker, president d’honor de Garrigues, i Fernando Vives, president executiu i soci director de Garrigues, per compartir algunes valoracions en relació al treball d’assessorament que la firma Garrigues realitza a l’empresa Nissan, un client de la firma des de fa anys.

A la carta, que està signada per Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Miguel Ángel Boiza, secretari general de CCOO a Nissan, s’informa del pes econòmic i social d’aquesta empresa en la societat catalana i espanyola i de les intencions de la direcció de Nissan, així com de les pràctiques poc ètiques i, fins i tot, il·legals que està duent a terme l’empresa, i també de les conseqüències que tindrien de fer-se efectives les seves intencions per a la societat i l’economia del nostre país.

La missiva finalitza apel·lant als valors democràtics d’Antonio Garrigues, a bastament demostrats al llarg de la trajectòria professional i de vida, perquè eviti que Garrigues es converteixi en còmplice de pràctiques empresarials del tot reprovables que qüestionen les normes bàsiques del funcionament de l’economia, de les relacions laborals i de la convivència al nostre país.

En la carta, el sindicat alerta que si el despatx d’advocats Garrigues persisteix en aquesta posició, serà part del conflicte amb la societat catalana i, en primer lloc, amb els treballadors i les treballadores de Nissan. Trobareu la carta a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 de juny de 2020