Nova acció de mobilització de la plantilla de Nissan en defensa dels llocs de treball

Foto Aquest dijous, 4 de juny, els comitès d’empresa de Nissan preparen una nova acció de mobilització contra la decisió de la multinacional de tancar les plantes que té a Catalunya i per reivindicar el futur dels llocs de treball. Per això han convocat tots els treballadors i treballadores a acostar-se als respectius centres de treball amb el seu vehicle particular. A les 10.30 h sortiran en una marxa lenta de vehicles des de cada una de les plantes de Nissan per confluir en una gran marxa a l’avinguda de la Diagonal de Barcelona.

Un cop a la capital catalana avançaran cap a la seu del consolat japonès (av. de la Diagonal, 638), prop del qual tenen previst fer una acció de protesta.

CCOO d’Indústria dona suport a la mobilització de les treballadores i treballadors de Nissan en defensa dels seus lloc de treball i seguirà lluitant al seu costat per revertir la decisió de la multinacional de tancar les plantes de Catalunya.
03/06/2020