Demà es concentraran davant la seu principal de l'empresa, al passeig de la Zona Franca

La plantilla d'Acciona es mobilitza en defensa dels seus llocs de treball, en perill per la decisió de Nissan de no continuar operant a les plantes catalanes

Foto Les treballadores i treballadors d’Acciona Facility Servicis que presten els seus serveis a les instal·lacions de Nissan de la Zona Franca també es mobilitzen en defensa dels seus llocs de treball, que ara estan en risc per la decisió de la multinacional de no continuar operant a les plantes que té a Catalunya.

Aquest dimecres, 3 de juny, el comitè d’empresa ha convocat els treballadors i treballadores a concentrar-se a les 11 hores, davant la seu de les oficines principals d’Acciona (passeig de la Zona Franca, 69-73, de Barcelona). Amb aquesta acció volen fer arribar el seu missatge de rebuig, alt i clar, a la direcció de l’empresa davant la manca de voluntat de la companyia per negociar amb el comitè d’empresa i contra el tancament de Nissan.

La plantilla d’Acciona també ha participat en les diferents mobilitzacions convocades fins al moment pels comitès d’empresa de Nissan.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a la mobilització de les treballadores i treballadors d’Acciona en defensa dels seus lloc de treball i seguirà lluitant al seu costat i al costat de les plantilles de Nissan per revertir la decisió de la multinacional de tancar les plantes de Catalunya.
02/06/2020