Comunicat conjunt del Govern de la Generalitat, CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya, Foment del Treball i Pimec, davant l'anunci oficial de Nissan de tancament dels seus centres de treball a Catalunya

Foto Davant de l’anunci oficial de l’empresa Nissan Motor confirmant el tancament dels seus centres de treball a Catalunya, que afecta més de 3.000 treballadors de manera directa i 20.000 de manera indirecta, el Govern de la Generalitat i les organitzacions sindicals i empresarials més representatives a Catalunya:

Manifesten el rebuig a l’anunci de tancament dels centres de treball de la companyia Nissan Motor a Catalunya i la greu preocupació per l’impacte econòmic i social que pugui tenir, així com la manera d’anunciar aquesta decisió amb tan breu marge de temps.

Insten a Nissan a reconsiderar la decisió per responsabilitat davant dels seus treballadors i treballadores, davant de les empreses proveïdores i davant del territori que l’ha acollit els últims 40 anys.

Es comprometen a continuar treballant per mantenir l’activitat de Nissan i el seu parc de proveïdors a Catalunya i  valoren la unitat d’acció de les diferents administracions, patronals i sindicats per evitar que es confirmi el tancament definitiu dels centres de treball a Catalunya.

28/05/2020