Aquest divendres es concentraran davant els concessionaris més importants de Nissan

La plantilla de Nissan es mobilitza en defensa dels llocs de treball

Foto La lluita de les treballadores i treballadors de Nissan en defensa dels seus llocs de treball no s’atura. Demà divendres, 29 de maig, els comitès d’empresa de Nissan han convocat la plantilla a concentrar-se de les 11 a les 12.30 h davant els quatre concessionaris més importants que Nissan té a l’àrea de Barcelona, que són:

- NISSAN MOTOR LLANSÀ (Gran Via de les Corts Catalanes, 149, l'Hospitalet)

- NISSAN ROMAUTO (polígon industrial El Pla, c. del Pla, 21, Molins de Rei)

- NISSAN GRANOLLERS (carretera del Masnou, km. 15, Granollers)

- NISSAN LA MAQUINISTA (c. de l’Assumpció, 49, Barcelona).

CCOO d’Indústria dona suport a la mobilització de les treballadores i treballadors de Nissan en defensa dels seus llocs de treball i seguirà lluitant al seu costat per revertir la decisió de la multinacional de tancar les plantes de Catalunya.
28/05/2020