La planta de Montcada ha estat la primera d'aturar-se, amb un seguiment del 100 %

Els treballadors i treballadores de Nissan inicien avui una vaga indefinida per exigir un pla industrial de futur

Foto Avui s’inicia la vaga indefinida a Nissan davant la manca de claredat per part de la direcció de l’empresa sobre el futur industrial de les plantes que té a Catalunya. La primera a aturar-se ha estat la planta de Montcada i Reixac, amb un seguiment del 100 % de la vaga.

La direcció de Nissan no ha aclarit en cap moment les perspectives industrials de futur i ens trobem en una situació que sobrepassa els límits d’indefinició i incertesa pel que fa a la continuïtat de les plantes productives que Nissan té a l’Estat.

Ja fa alguns mesos que CCOO està manifestant la necessitat que la multinacional informi dels seus plans de futur a Catalunya i a l’Estat i, a dia d’avui, no només no s’ha aclarit aquesta qüestió, sinó que l’horitzó és més incert que mai i estan en risc 3.000 llocs de treball directes i al voltant de 20.000 llocs de treball indirectes.

Davant d’aquesta situació, el Comitè d’Empresa de Nissan ha convocat aquesta vaga indefinida per pressionar la multinacional perquè aclareixi el futur industrial de les plantes catalanes de Nissan. CCOO d’Indústria de Catalunya dona total suport a la vaga i exigeix a la multinacional un pla industrial de futur per a les fàbriques catalanes i que garanteixi l’ocupació d’uns treballadors i treballadores que al llarg dels anys han demostrat sobradament la seva professionalitat i el seu compromís amb l’empresa.
04/05/2020