El treballador ha estat engolit per la crescuda del riu segons testimonis presencials a les 9 h del matí d'avui

CCOO lamentem la mort d'un treballador de le Porc Gourmet que ha estat arrossegat pel riu Gurri

CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona fem seguiment de la mort d’aquest treballador engolit avui pel riu Gurri a Santa Eugènia de Berga (Osona), conjuntament amb el Comitè d’Empresa i la direcció de Le Porc Gourmet. A hores d’ara les forces de seguretat que han realitzat el dispositiu de recerca de la persona arrossegada pel riu Gurri a la zona del camí Vell de Taradell han confirmat el fatal desenllaç.
Des de CCOO volem fer una crida a les administracions a realitzar les obres públiques necessàries per dotar els treballadors i treballadores d’aquestes empreses d’un accés segur i digne al polígon el Bulló que no estigui supeditat a la climatologia. És notori que molts dels accessos als polígons de la nostra comarca no són més que antics camins rurals arranjats i cal disposar d’una xarxa viària adequada, que incorpori, entre d’altres, carrils bicicleta, ponts o voreres transitables. Així mateix, al si del diàleg social a l’intern de l’empresa, es treballa en accions conjuntes que puguin millorar la mobilitat dels treballadors i treballadores de la factoria.

22/04/2020