S'arriba a un acord sobre l'ERTO a Schindler que permetrà garantir la viabilitat de l'empresa en les properes setmanes i mesos

FotoProp de 2.000 treballadors i treballadores del conjunt de l'estat es beneficiaran de l'acord sobre l'ERTO de reducció de jornada de Schindler, que CCOO d'Indústria va signar el passat 8 d'abril i que s'està aplicant des de fa uns dies. un acord que permetrà guanyar temps a aquesta situació de crisi i garantir la viabilitat de l'empresa en les properes setmanes i mesos.

Les condicions pactades, de les quals CCOO ja va informar la plantilla, preveuen complements del 80 % del salari i es garanteix que ni les vacances ni l'antiguitat es veuran afectades per l'expedient. A més, s'ha creat una comissió de seguiment d'àmbit estatal que ens permetrà sens dubte garantir que l'empresa no abusi ni utilitzi l'acord de mala manera, fent que sigui efectiu on realment sigui necessari, quan realment sigui necessari i afecti a qui realment sigui necessari, garantint l'afectació rotativa, equilibrada i que
respongui a allò signat en l'acord.
18/04/2020