CCOO valorem positivament la sentència que anul·la la sanció imposada al comitè d'empresa de BIC Iberia

La sentència dictada pel Jutjat social número 3 de Tarragona anul·la la sanció de 28 dies de sou i feina imposada als membres del Comitè d’Empresa de BIC Iberia, en considerar que no queden acreditats els motius adduïts per l’empresa per justificar la sanció.

CCOO d’Indústria de Catalunya valora molt positivament aquesta sentència, perquè dona la raó als arguments defensats pel sindicat. CCOO ja va denunciar en el seu moment que es tractava d’una mesura desproporcionada i injustificada.
28/02/2020