La plantilla de Continental Automotive es manifestarà aquest dissabte per la continuïtat de l'activitat i dels llocs de treball

Foto El Comitè d’Empresa de Continental Automotive (Rubí) ha convocat una manifestació aquest dissabte, 29 de febrer, per reivindicar la continuïtat de l’activitat industrial de la planta i dels llocs de treball, davant el lent avenç de les negociacions amb l’empresa sobre el procés de reindustrialització. La mobilització s’iniciarà a les 11 hores, al costat de l’skate parc, i recorrerà els carrers de Rubí fins a l’Ajuntament (plaça de Pere Aguilera). CCOO d’Indústria donem suport a la convocatòria i acompanyarem les treballadores i treballadors de Continental Automotive en aquesta manifestació.

Malgrat que les meses de negociació estan en marxa, la plantilla segueix el procés amb escepticisme davant la manca d’avenços destacats. La multinacional encara no ha aclarit les empreses que estan interessades en el procés de reindustrialització ni el volum de plantilla que podrien assumir, cosa que reforça la situació d’incertesa actual. La plantilla també considera insuficients els avenços assolits fins ara en la mesa que negocia el pla social.
28/02/2020