El Grup Saint Gobain vol imposar una doble escala salarial als seus treballadors i treballadores de Devisa

CCOO d'Indústria manifestem el nostre malestar davant el bloqueig de les negociacions de l'acord salarial que significaria discriminar els treballadors i treballadores de nova incorporació.

La Secció Sindical de CCOO manifesta la seva oposició i exigeix a l'empresa que recapaciti i segueixi negociant en base a la proposta del comitè d'empresa, si vol que aquesta situació derivi en un conflicte.
12/02/2020