Ho explicaran en roda de premsa aquest divendres, 7 de febrer, a les 20 h, al local de la Federació d'Associacions de Veïns de Tarragona-FAVT (c/ Tortosa, 43, Tarragona)

Sindicats, entitats veïnals i socials i ajuntaments preparen una manifestació ciutadana per exigir més seguretat a la petroquímica de Tarragona

Aquest divendres, a les 19 hores, hi ha convocada una reunió dels sindicats CCOO i UGT, amb la Federació d’Associacions de Veïns de Tarragona-FAVT, les Associacions Veïnals Federades Segle XXI i la Federació de Veïns de l’Àrea Llevant, i la Coordinadora d’Entitats de Tarragona, a la qual també estan convidats diferents ajuntaments tarragonins propers als polígons petroquímics. L’objectiu de la reunió és acordar la manifestació ciutadana que es convocarà el mateix dia de la vaga general a la petroquímica (19 de febrer) a la tarda, per exigir més seguretat tant per als treballadors i treballadores com per a la ciutadania del Camp de Tarragona.

Un cop finalitzada la reunió, està previst que les diferents organitzacions i entitats presentin el detall d’aquesta manifestació en una roda de premsa conjunta. Serà a les 20 h, a la seu de la Federació d’Associacions de Veïns de Tarragona (c. de Tortosa, 43), al barri de Torreforta de Tarragona. Per part de CCOO hi assistirà José Manuel Martín, secretari general de CCOO d’Indústria de Tarragona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de febrer de 2020