Per exigir a la multinacional un pla industrial de futur per a les plantes catalanes

La plantilla de Nissan es concentrarà davant el consolat japonès a Barcelona aquest dimarts

Les treballadores i treballadors de Nissan inicien aquesta setmana les mobilitzacions per exigir a la multinacional un pla industrial de futur per a les plantes catalanes i de la resta de l’Estat, després de l’anunci que Mercedes ha decidit deixar de fabricar el model de pick-up X-Class a la fàbrica barcelonina el mes de maig.

Els comitès d’empresa de Nissan han convocat una concentració aquest dimarts, 4 de febrer, a les 18.30 h, davant el consolat japonès a Barcelona (av. Diagonal, 638). CCOO d’Indústria dona total suport a aquesta mobilització i ha convocat els delegats i delegades de les empreses auxiliars i de components que treballen per a Nissan a participar-hi. Així mateix, fa una crida a les treballadores i treballadors d’aquestes empreses a sumar-se a la protesta.

CCOO demana a la multinacional que es concretin les inversions compromeses i s’adjudiquin noves produccions a la fàbrica de la Zona Franca per garantir la continuïtat i l’estabilitat de la planta i dels llocs de treball, davant la incertesa actual, que posa en risc el teixit industrial del sector de l’automoció a Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de febrer de 2020