CCOO d'Indústria lamentem la mort del nostre company José Félix Acedo

FotoCCOO d'Indústria de Catalunya lamentem la pèrdua del nostre company José Félix Acedo, que ens va deixar ahir, a l'edat de 50 anys. CCOO d'Indústria volem transmetre el nostre sentit condol i pesar a la seva família, amistats i companys per aquesta trista pèrdua.

José Félix Acedo era l’actual responsable de Formació del Sindicat Intercomarcal d'Indústria del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia – Garraf i membre del seu consell. Va ser delegat de CCOO a l’empresa Hayes Lemmerz i en els seus molts anys de militància sempre va defensar els valors del sindicat. Durant molt de temps va fer assessoraments individuals i fins a l’últim moment va realitzar l’atenció als nous delegats i delegades en les jornades d’acollida.

En tots aquests anys ha format part de diferents òrgans de direcció del sindicat intercomarcal, i ha destacat tant per la seva qualitat humana com per la seva dedicació i militància.
08/01/2020