Jornada “Amiant: reconèixer per prevenir”

FotoAquest dijous, 12 de desembre, CCOO d’Indústria de Catalunya, conjuntament amb CCOO de Catalunya, organitzem la jornada “Amiant: reconèixer per prevenir”, a la qual hem convocat delegats i delegades del conjunt del territori, amb l’objectiu de donar-los eines per actuar sindicalment en la detecció de casos en què l’amiant afecta la salut dels treballadors i les treballadores.

Aquesta jornada compta amb la participació, com a ponents, de representants de l’Institut Català de Seguretat i Salut Laboral, de l’Àrea de Prevenció de Riscos Laborals de la Inspecció de Treball, la Unitat de Salut Laboral del Departament de Salut i la Comissió Estatal de l’Amiant, a també responsables de CCOO de en aquesta matèria.

En el decurs de la jornada es presentarà l’Informe d’exposició a fibres d’amiant a Catalunya del CRL i la situació actual de l’amiant a Catalunya, dels criteris d’actuació de la Inspecció de Treball i el seguiment dels plans de treball registrats, la coordinació dels Serveis de Prevenció quan es detecten casos d’afectació, la creació de la Mesa de l’Amiant de Catalunya, a més dels criteris d’actuació sindical en aquests casos.

Programa de la jornada
11/12/2019