Aquest dimecres, 9 d'octubre, davant el Parlament de Catalunya

Gran concentració en defensa dels llocs de treball a Prysmian Group, TE Connectivity i Microson

Foto Davant els diferents expedients de regulació d’ocupació que s’han presentat les darreres setmanes als sectors industrials, CCOO d’Indústria convoca una concentració en defensa de la indústria i dels llocs de treball aquest dimecres, 9 d’octubre, a les 17 h, davant el Parlament de Catalunya.

En aquesta mobilització hi participaran les treballadores i treballadors de les plantes de General Cable de Manlleu i Montcada i Reixac, que han convocat vaga coincidint amb aquesta jornada; les treballadores i treballadors de Microson, que també faran vaga aquest dia, i els membres del Comitè d’Empresa de TE Connectivity, de Montcada i Reixac.

L’objectiu de la concentració és demanar el suport del Parlament perquè intercedeixi davant les multinacionals Prysmian Group (que ha comprat General Cable), el Grup Amplifon i TE Connectivity en defensa de l’ocupació i de la continuïtat industrial de les plantes afectades.
08/10/2019