Roda de premsa feta el dilluns 30 de setembre del 2019

Valoració de l'informe de la Inspecció de Treball sobre el sector carni

Foto

El dilluns 30 de setembre, CCOO ha presentat en roda de premsa la valoració de l’informe de la Inspecció de Treball sobre les actuacions al sector carni de Catalunya, que han regularitzat la situació laboral de més de 7.000 treballadors i treballadores

Feu clic per veure les declaracions de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya; Tomás Díaz, responsable de Política Industrial de CCOO d’Indústria de Catalunya, i Vicente Canet, responsable d’Indústria Alimentària de CCOO de Industria estatal, efectuades el dilluns 30 de setembre del 2019.

30/09/2019