Les treballadores i treballadors de MON-PA es mobilitzen en defensa dels llocs de treball

Foto

Les treballadores i treballadors de MON-PA han decidit mobilitzar-se en defensa dels seus llocs de treball i contra l’expedient presentat per l’empresa. La concentració es farà aquest dimarts, 17 de setembre, a les 16 hores, davant el número 293 del carrer de Mallorca, de Barcelona, coincidint amb la reunió entre la direcció de l’empresa i la representació sindical de la plantilla.

CCOO d’Indústria de Catalunya donem total suport a la mobilització i acompanyarem els treballadors i treballadores en aquesta concentració, en la qual també exigirem a l’empresa que els pagui els dos mesos de salari que deu a la plantilla.

16/09/2019