Gran mostra de suport als delegats de CCOO acomiadats per SLM

Foto Al voltant de 300 persones s'han concentrat aquest matí a la Ciutat de la Justícia de Barcelona per manifestar el seu suport i solidaritat als tres delegats acomiadats per SLM-T12 i per exigir a les direccions de SLM i del Grup SESÉ la seva readmissió. Durant la concentració, el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, ha posat en valor la tasca realitzada per aquests companys i ha denunciat un cop més l'actitud antisindical de la companyia, que vulnera greument la llibertat sindical i els drets fonamentals dels treballadors i treballadores d'SLM-T12.

La concentració, en la qual hi ha hagut una nombrosa representació del sindicat i de la federació,  s'ha fet coincidint amb la celebració del judici per la persecució sindical que han patit aquests companys, que van ser acomiadats per la defensa de l'ocupació i les condicions de treball del conjunt de la plantilla.

Galeria d'imatges de la concentració

Vídeo amb la intervenció de Javier Pacheco

04/09/2019