A la Canonja (Tarragonès)

Inici de mobilitzacions a Elix Polymers

Foto Segons informa CCOO d’Indústria, aquest dilluns s’ha realitzat la primera jornada reivindicativa a l’empresa Elix Polymers (La Canonja, Tarragonès) contra l’aplicació unilateral per part de la direcció de mesures de flexibilitat inversa, que dificulten la conciliació de la vida laboral i familiar de 114 treballadors.

La plantilla, convocada per CCOO i UGT, es va concentrar als accessos de la fàbrica i ha repartit fulls informatius denunciant la situació, rebutjant l’actuació unilateral de la direcció de l’empresa.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 d’agost de 2019