Bona acollida de la jornada jurídica sobre els canvis legislatius en matèria d'igualtat i de registre de jornada

Foto La jornada jurídica sobre els recents canvis legislatius en matèria d’igualtat i de registre de la jornada, celebrada el dia 11 de juliol a Sabadell, va tenir una molt bona acollida entre les delegades i delegats de les empreses dels nostres sectors del Vallès Occidental i de la Catalunya central. Hi van participar unes 160 persones.

L’objectiu d’aquesta jornada era donar a conèixer a les persones assistents quins són els principals canvis legislatius que s’han aprovat recentment en aquests àmbits i les seves implicacions, per tal de donar-los eines per exercir l’acció sindical a les seves empreses davant les possibles situacions que puguin donar-se.
14/07/2019