Èxit de la concentració per a la readmissió de la delegada acomiadada per Doblenca a Gavà

Foto Gran mostra de suport a la delegada de CCOO acomiadada per Doblenca. Més d’un centenar de persones es van concentrar el dia 11 de juliol a la benzinera BP de Gavà per exigir la seva readmissió immediata.

CCOO denunciem que es tracta d’un cas de persecució sindical, ja que l’empresa l’ha acomiadada per exercir la seva tasca en defensa dels drets dels treballadors i treballadores, i per la millora dels llocs de treball. Aquesta companya fa més d’un any que està reclamant a l’empresa que es regulin les tasques dels venedors-expenedors, ja que no és possible combinar les tasques pròpies de la cafeteria amb les pròpies d’una estació de servei.

Les actuacions que ha fet aquesta companya pel reconeixement d’aquestes tasques, per tal de beneficiar el conjunt de la plantilla i que això es tradueixi en un millor servei per als clients, han suposat el seu acomiadament.
14/07/2019