CCOO d'Indústria exigim a BIC Iberia que retiri les sancions imposades al comitè d'empresa

Foto Al voltant d’un centenar de persones es van concentrar el dia 17 de juliol a Tarragona, davant del jutjat social, per manifestar el seu suport als companys i companyes del Comitè d’Empresa de BIC Iberia, davant la suspensió de sou i feina durant 28 dies imposada per l’empresa. La concentració es va fer coincidint amb la celebració del judici per a la retirada de la sanció.

CCOO denunciem que es tracta d’un nou cas de persecució sindical contra la representació sindical dels treballadors i treballadores de BIC Iberia, ja que no és la primera vegada que la direcció de l’empresa sanciona els representants de la plantilla per l’exercici de la seva activitat sindical en defensa dels treballadors i treballadores.

CCOO d’Indústria exigim a la direcció de BIC Iberia que retiri la sanció imposada als membres del comitè d’empresa, ja que es tracta d’una mesura injustificada i del tot desproporcionada, que només persegueix la repressió de la representació de la plantilla. Si la situació no es resol, no descartem convocar noves accions de protesta.
19/07/2019