Signat el conveni col·lectiu de Faurecia Interior Systems

Foto CCOO d’Indústria valorem molt positivament l’acord sobre el Conveni col·lectiu de Faurecia Interior Systems, que han signat el comitè d’empresa, amb majoria de CCOO, i la direcció el dia 15 de juliol. Un acord que no hauria estat possible sense el suport de la plantilla al comitè durant les negociacions i la pressió de la vaga convocada davant la intransigència de l'empresa, que finalment es va desconvocar.

Es tracta d’un conveni que permet recuperar drets i poder adquisitiu als treballadors i treballadores. Té una vigència de 3 anys (2019-2021) i estableix un increment del 3 % en tots els conceptes salarials per a cada un dels anys de vigència. També inclou un increment del 50 % dels plusos de transport i antiguitat, que estaven congelats, i un increment del complement de vinculació en 80 € per a cada un dels anys de vigència del conveni.

D’altra banda, s’estableix una reducció de 8 hores de la jornada laboral anual i s’incorporen nous permisos retribuïts. A més, s'incrementa la quantia del Fons d'Ajuda Social que hi ha establert.
16/07/2019