El sindicat denuncia que darrere d'aquesta mesura s'hi amaga la intenció de l'empresa d'amortitzar llocs de treball

CCOO exigeix a UTE Enllumenat la readmissió de la treballadora acomiadada

CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja l’acomiadament disciplinari d’una treballadora de l’empresa UTE Enllumenat, que s’encarrega del manteniment de l’enllumenat públic de Barcelona, ja que s’ha dut a terme de manera injusta i desproporcionada. CCOO denuncia que darrere d'aquesta mesura s’amaguen les intencions de l’empresa d’amortitzar llocs de treball de la contracta.

Per aquesta raó, CCOO d’Indústria exigeix a la direcció de l’empresa la readmissió immediata d’aquesta treballadora, que és afiliada de CCOO. També insta l’Ajuntament de Barcelona a intercedir davant l’empresa concessionària del manteniment de l’enllumenat públic de la ciutat perquè compleixi els acords sobre la subrogació de l’ocupació en la contracta pública.

Així mateix, CCOO durà a terme les accions legals i de mobilització oportunes per a la readmissió de la treballadora acomiadada.
19/07/2019