Negociació col·lectiva

Publicades al BOE les taules salarials 2019 i 2020 del Conveni estatal de les indústries làcties

Les taules salarials definitives de 2019 i les taules salarials provisionals de 2020 del Conveni estatal de les indústries làcties i els seus derivats s'han publicat en el BOE número 183, de 3 de juliol de 2020.

més informació »

Publicat al BOE el Conveni estatal de farines panificables i sèmoles, així com les taules salarials 2019 i 2020

El Conveni estatal de farines panificables i sèmoles per alperíode 2019-2022 s'ha publicat en el BOE número 169, de 17 de juny de 2020. Les taules salarials definitives de 2019 i les provisionals de 2020 del conveni s'han publicat al BOE número 171, de 19 de juny de 2020.

més informació »

Publicat al DOGC el Conveni de preparats alimentaris i productes dietètics de Catalunya per al 2019

El Conveni col·lectiu de preparats alimentaris i productes dietètics per al 2019, signat el passat 28 de novembre per CCOO, UGT i l'Associació de Fabricants de preparats alimentaris especials i dietètics de Catalunya, s'ha publicat al DOGC número 8158, de 19 de juny de 2020.

més informació »

CCOO lamentem l'actitud de la patronal FEDIFAR en les negociacions, ja que menysprea les treballadors i treballadors del sector

Després d'un any i mig de negociacions, la situació actual no és sostenible, més tenint en compte que la majoria d'empreses del sector, sobretot les més grans, han acumulat beneficis en els últims anys, una situació que s'hauria de reflectir en els salaris de les plantilles. CCOO i els altres sindicats hem deixat clar a la patronal que les persones que treballen al sector estan fartes i faran valer els seus drets i, si cal, tornarem a convocar la vaga.

Arrenquem amb força la negociació col·lectiva de 2020

CCOO d'Indústria de Catalunya hem començat a preparar amb força la negociació col·lectiva de 2020, que un any més afrontarem a l'ofensiva amb l'objectiu de continuar recuperant drets i poder adquisitiu i posar fi a la precarietat instal·lada als nostres sectors. Per això, des de finals de novembre i durant el mes de desembre hem convocat un intens calendari d'assemblees al conjunt del territori amb la nostra representació i afiliació per començar a definir les propostes de les plataformes reivindicatives dels convenis que hem de negociar l'any que ve.

més informació »

Publicat al BOP el Conveni de cooperatives del camp de Tarragona per al període 2019-2021

El Conveni de cooperatives del camp de la província de Tarragona per al període 2019-2021 s'ha publicat en el BOP de Tarragona, de 17 de setembre de 2019.

més informació »

Publicat al BOP el Conveni de majoristes de fruites i verdures de Barcelona per al període 2019-2020

El Conveni de majoristes de fruites i verdures de Barcelona per als anys 2019-2020 s'ha publicat en el BOP de Barcelona, de 16 de setembre de 2019.

Publicat al BOP el Conveni de pastisseria de Barcelona per al període 2019-2020

El Conveni de pastisseria de la província de Barcelona per al període 2019-2020 s'ha publicat en el BOP de Barcelona, de 19 d'agost de 2019.

Publicat al BOE el Conveni de la indústria del calçat 2019-2021

El Conveni col·lectiu estatal de la indústria del calçat per al període 2019-2021 s'ha publicat en el BOE número 174, de 22 de juliol del 2019.

Publicat al BOE el Conveni de la indústria tèxtil i de la confecció 2019-2020

El Conveni general de treball de la indústria tèxtil i de la confecció 2019-2020 s'ha publicat en el BOE número 169, de 16 de juliol de 2019.

més informació »

Signats el conveni sectorial de vins i caves de Catalunya i el conveni de Codorníu

CCOO, amb el 98 % de la representació del sector, fa una valoració positiva dels convenis acordats, ja que suposen l'inici de la recuperació del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores del sector cava, així com la millora de les seves condicions laborals i socials.