Assemblea virtual de Joves de CCOO de Catalunya

Lloc:
Convoca: Acció Jove - Joves de CCOO de Catalunya
Observacions:

La Comisión Ejecutiva Confederal va aprovar, el passat dimecres 6 de maig, una resolució en la qual reprenia el desenvolupament de les assemblees prèvies a la conferència final, fixada per al 17 de juny.

L’Assemblea de Catalunya tindrà un format telemàtic per garantir, d’igual forma, tant la presència com la seguretat de totes les participants. Així doncs, fins al 14 de maig s’ha habilitat el correu organitzacio@ccoo.cat per fer arribar les candidatures de la delegació final que assistirà a la Conferencia Confederal de Juventud (en comptes de presencialment com a les anteriors assemblees). Per fer això possible, s’han hagut d’adaptar les normes inicials, així que us adjuntem de nou les modificacions detallades.

Dit això, us convidem el dia 26 de maig a les 12h a l’Assemblea virtual de Joves de Catalunya (https://youtu.be/Tejx-gbtHYs) L’assemblea durarà un màxim de dues hores i comptarà amb l’ordre del dia següent:

- ASO + Ponència/resum debats nivell I
- Presentació candidatures + sistema de votació telemàtic